מור יוגב
מעל ל-12 שנים ניסיון בשיווק, מכירות ואסטרטגיה עסקית.
מומחית בבניית אסטרטגיית Go To Market, חינוך שוק ובהתנהגות צרכנים.
אוהבת להוביל ולנהל אנשים ומערכות לצמיחה והצלחה עסקית
מלווה חברות בפתרונות צמיחה בשיווק, מכירות, מיתוג ופיתוח עסקי. מלווה ארגונים כמו: מאמי - מועדון הצרכנות של מעיין אדם, רשת אסתטיקה לווינגר וקארפור ליווי סטארט-אפים בבניית Go To Market, הכנה לגיוס הון, פיצ' משקיעים ועוד
סמנכ״לית שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בשלב ההשקה וההקמה של הבנק בניית אסטרטגיית Go To Market ואחריות על תקציבי השיווק והמכירות (בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים) הקמת מחלקת השיווק והמכירות וניהול הצוותים באופן ישיר ומטריציוני, תוך הגדרת נהלים, יעדים ותהליכי עבודה אחריות כוללת על התקשרויות, שיתופי פעולה ופעילויות קד"מ הקמה, הטמעה וניהול התהליכים במחלקה ובין מחלקות שונות בבנק: מוצר, תפעול, טכנולוגיה ושירות
גיוס 50,000 לקוחות תוך 6 חודשים בלבד מיצוב כמקום ראשון כבנק המועדף בישראל לפתיחת חשבון השקה, מיצוב והחדרת המותג בהצלחה רבה ועמידה ביעדים כפי שהוגדרו על ידי דירקטוריון הבנק, מעבר למצופה ומעבר לתחזיות
בניית האסטרטגיה השיווקית של החברה והובלת מחלקת השיווק והמכירות עבודה מול עשרות סטאטרטאפים וכן ניהול שוטף של העבודה המיתוגית והתדמיתית של פיפלביז כחלוצת השקעות ההמונים בישראל
הפיכת ״פיפלביז״ למותג המוביל בישראל להשקעות המונים סגירת הסכם מול קשת אחזקות, חברת ההשקעות של "קשת 12" כמשקיעה ובעלת מניות בפיפלביז והובלת ההשקה הטלוויזיונית של החברה בהיקפים של מיליוני שקלים הגדלת קהל המשקיעים מ-1,500 משקיעים לכ-40,000 משקיעים תוך שנתיים
הובלת האסטרטגיה הדיגיטלית של חברות מובילות בניהן פרטנר, החברה המרכזית למשקאות, ידיעות אחרונות וכיו"ב ניהול מו"מ מול דרגים בכירים, ספקים, ניהול הקריאייטיב והגדלת תקציב הפרסום של הלקוחות
חלק מצוות הניהול הפרסומי של השקת פרטנר TV אשר הפכה את פרטנר TV למתחרה מוביל בשוק הגדלת נתח הדיגיטל של הלקוחות בכ- 120% בשנתיים
ניהול פעילות הדיגיטל של המחלקה אחראית דו"חות נתחי שוק ומעקב מתחרים פעילות ניהול מותג שוטפת הכוללת אסטרטגיית מכירות, פיתוח מוצרים ומחקר הישגים: קבלת מוצר השנה בעקבות השקת ״העוגייה הטובה״ של פיטנס
אנגלית ברמה גבוהה מאוד בוגרת קורס שיווק גלובלי | אונ' העברית
בעלת תואר ראשון בתקשורת ומנע"ס מאונ' רייכמן (מצטיינת דיקאן) תואר שני במנע"ס מאונ' בן גוריון | התמחות בהתנהגות צרכנים
משק"ית ת"ש ביחידת עוקץ מתנדבת ב"פעמונים" מייסדת קורס "אומץ מקצועי" למינוף הקריירה





